tiistai 17. joulukuuta 2013

Lapsi on terve, kun se leikkii

... Ja sairas, jos ei osaa lopettaa?
Jälkimmäistä en allekirjoita :)

Innostuin tuossa vähän hyasinttien kanssa.

Pistin sipulit vanhaan kakkuvuokaan, lisäsin multaa ja päälle sammalta. Jotain se vielä kaipasi.

Tuli siinä sellainen ajatus, tais sitten lähtee vähän mopo lapasesta.

 

Lisäsin  päälle tekolunta. En ollut uskonut sellaista koskaan tarvitsevani, mutta piti sellaistakin sitten mennä ostamaan. Ja olisihan se aito lumihuntu pikkusen epäkäytännöllinen sisällä, ja siksi toisekseen kun sitä ei taaskaan ede ole.

 

Tässä lumisessa mätikössäni asuu peuraperhe ja muutama peuroihin nähden hyvinsyönyt tintti.

 Meniköhän jo vähän överiksi?



14 kommenttia:

  1. Ei mennyt, ainakaan minun mielestä:) Kokonaisuus on niin kaunis!

    VastaaPoista
  2. Ooooh! En tykkää ikinä joulukukista paitsi tästä. :)

    VastaaPoista
  3. Oikein soma on joten ei mennyt överiksi =) Mulla on jo toiset hyasintit menossa!

    VastaaPoista
  4. Ei mennyt, asetelma on aivan huippukaunis ja hienosti toteutettu, ihanaihana :)

    VastaaPoista
  5. Ihana on! Se on just hyvä, ei yhtään överi :)

    VastaaPoista
  6. No, ei mennyt Maija! :D Tuo on aivan mielettoman ihana! Mina taalla kateudesta vihreena katselen immeisten hyasinttikuvia ja haikailen omaa mutta kun ei taalta tahan vuoden aikaan saa...... en loyda mistaan edes sipuleita. Hyasintti on taalla paasiaiskukkanen. Sorry, kun oon ollut vahan hiljainen kommentoinnin suhteen mutta aina taalla kayn kylla lukemassa. Ihanaa joulunaikaa sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  7. Siitä tuli kaunis asetelma. Minä olin tällä kertaa tylsä ja laiska, sillä iskin hyasintit sellaisenaan lasisiin lyhtyihin. Ihan kauniit ne ovat niinkin ja sipulit saavat näkyä, mutta kyllähän tuo koristelu tuo vähän ilmettä :)

    VastaaPoista
  8. Hullu se on joka ei osaa lopettaa, ja mä olen ihan mielelläni ainakin vähän hullu. ;D Ihana tuo asetelma on, tulee mieleen jokin englantilainen tyyli tuosta, en osaa sanoa miksi. :)

    VastaaPoista
  9. Ei todellakaan mennyt! Just ihan täydellinen asetelma <3

    VastaaPoista
  10. Ei mennyt överiksi!! Mä voisin juurikin pistää tuollaisen pöydälleni! Ihanan luova asetelama! :) :)

    VastaaPoista
  11. Ei, ei ollenkaan överiä vaan ihan valloittavaa!

    VastaaPoista
  12. Ihan häkellyin näistä mukavista kommenteistanne :) Kiitos, ihanat <3

    VastaaPoista

Kommenttisi ilahduttaa :)